JM Entreprenad inför ny rutin för felanmälan.

Från och med 1 januari 2019 ber vi er att anmäla ert ärende till JM Kundservice för hantering.

Ärenden som inkommer via e-post till jmehusfelanmalan@jm.se kommer att förmedlas till kundservice@jm.se.

Ni kommer att få en bekräftelse, via e-post, på registrering av ert ärende från avsändare kundservice@jm.se.

Observera att endast behöriga personer utsedda av fastighetsägare/byggherre kan registrera felanmälan.

 Vid nyanmälan av garantifel behöver vi veta:

·     Till vilket företag eller byggherre hör det objekt du felanmäler?

·     Kontaktuppgifter: Namn, telefon och e-post

·     Vilken typ av fel och plats gäller anmälan?

Kontaktinformation:

Mejl: kundservice@jm.se

Telefon: 020-731 731 mån-fre 07.00-16.00, övrig tid telefonsvarare.

Stängt helgdagar och klämdagar. Dag före röd dag stänger kundservice kl 14.00.

Av: styrelsen, december 18, 2018
Tillbaka